Контакти

Позашляхові б/у шини

Якою має бути хороша шина для позашляховика чи пікапа? На що звернути увагу при виборі таких покришок? Власники таких автомобілів часто експлуатують їх не лише на рівному асфальті. Позашляховики просто для їзди бездоріжжям і довгих подорожей, у тому числі - і по пересіченій місцевості.

Однак, перш ніж зійти з шосе на дорозі, варто переконатися, що ваш автомобіль готовий до подібних випробувань. Один із способів домогтися надійного зчеплення з дорогою без шкоди для комфорту – це оснастити автомобіль комплектом гарних «all-terrain» шин.

Якими ж параметрами та технічними характеристиками повинні мати подібні покришки?

 

Надміцна конструкція

Якісні позашляхові шини мають міцну конструкцію, яка допомагає долати будь-які важкі ділянки на пересіченій місцевості. Залежно від марки та моделі шин їх конструкція може включати такі елементи, як:

 

- посилення сталевим ременем;

- спіральна нейлонова обгортка навколо шини;

- високотехнологічна гума.

 

Багато з цих елементів покликані допомогти зробити шини більш стійкими до проколів, сколів, розривів і «гулям», які є звичайним ризиком під час руху нерівними або кам'янистими поверхнями.

 

Всесезонний дизайн протектора

Від сухого тротуару до мокрих будівельних майданчиків та засніжених доріг більшість видів позашляхових шин розраховано на всесезонну експлуатацію. Основна відмінність подібних покришок від стандартних легкових шин полягає в спеціальному спеціалізованому малюнку протектора.

Зокрема, покришка повинна мати великі блоки протектора та ступінчасті виступи плечового поясу, які надають шині агресивного вигляду та допомагають зчіплюватись з нерівними поверхнями. Деякі моделі мають елементи для покращеного відведення води, що знижує можливість «аквапланування».

Попередня стаття Дивитися усі статті Наступна стаття